Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-15 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Management
  3. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl

Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl

Autoři: Vladímír Šefčík Tomáš Jeřábek Zděněk Málek a kol. - cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelové... celý popis
Dostupnost
Skladem
220 Kč
200 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:42
Kompletní specifikace

Autoři:

Vladímír Šefčík

Tomáš Jeřábek

Zděněk Málek a kol.

- cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre.

Kniha navazující na 1. díl se zabývá především tvorbou zisku, riziky a využitím marketingové komunikace.

Parametry
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
JazykČeština
Počet stran138
Rok vydání2018
FormátB5
NakladatelstvíKEY Publishing
ISBN978-80-7418-296-9
Zboží zařazeno v kategoriích
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Nejčtenější na blogu
Kde nás najdete

Jasná 307

Český Těšín, 735 62

 

 

Kontakty
(Po-Pá, 8-15 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz